Klantenservice Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox

 

Versie 0.1

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 01-02-2022.

 

Verzenden

U kunt bij ons op ieder moment van de dag bestellen. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Orders versturen wij dagelijks. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Zodra de bestelling is verzonden krijgt u bericht van ons.

 

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

  • Gratis af te halen - bij Fitnesscentrum Ponsen, Europastraat 2-A in Dinxperlo
  • € 4,60 voor het versturen van de Vitamine Maandbox
  • € 7,25 voor versturen van de Vitamine Kwartaal- en Jaarbox

Afhankelijk van de grote van het pakket verloopt bezorging via de postbode of pakket bezorgdienst.

 

Herroepingsrecht Consumenten

Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox sluit het herroepingsrecht uit ten aanzien van de producten. Omdat het gaat om gepersonaliseerde voedingssupplementen (levensmiddelen) die op verzoek van de consument worden samengesteld, kunnen de producten niet worden teruggenomen.

De consument heeft het recht om vanaf de eerste ontvangst van de producten op basis van het lidmaatschap, het recht om de overeenkomst met Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox binnen 14 dagen en zonder opgaaf van redenen te herroepen. De consument is in dat geval alleen betaling verschuldigd voor de producten die hij voorafgaand aan de herroeping heeft ontvangen.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies. De consument kan gebruik maken van het herroepingsformulier, maar is daartoe niet verplicht. Een e-mail aan info@vitaminemaandbox.nl dat de consument afziet van het lidmaatschap, volstaat.

 

Kosten in geval van herroeping door Consumenten

Indien de Consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van reeds geleverde Producten voor diens rekening.

 

Verplichtingen van bij herroeping

Als Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.

Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox vergoedt alle betalingen van de Consument, inclusief eventuele leveringskosten door Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox in rekening gebracht voor nog niet geleverde producten of diensten, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt.

 

Verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

 

Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox

Den Aam 21

7044 AB Lengel

info@vitaminemaandbox.nl

www.vitaminemaandbox.nl

www.vitaminekwartaalbox.nl

www.vitaminejaarbox.nl

0031 (0)6  830 876 08

KVK: 66328047

BTW: NL001864350B80

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vitaminemaandbox.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om u aan te melden voor bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris bij: klachten@nibig.nl. Vitamine Maand-, Kwartaal-, Jaarbox  is aangesloten onder NIBIG registratienummer: 529451.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Vooraf overmaken
  • Betalen via factuur
  • Pinbetaling bij afhaal locatie in Dinxperlo
  • Afgepaste contante betaling bij afhaal locatie in Dinxperlo